Добре дошли на нашата страница! За вас сме подбрали диети и рецепти за диетично и здравословно хранене!

Пречистваща диета с кафяв ориз


Purifying diet brown rice. Очищающия диета "Коричневый рис"
Кафяв ориз - едно чудесно
диетично ястие



Методи за пречистване на тялото има много. Но повечето от тях  се оказват неподходящи при редица заболявания. Добиваш чувството, че да се пречисти има привилегията само напълно здрав човек. Всеки от нас има някакви здравословни проблеми. Ето защо, тук ще ви предложа една пречистваща диета, която е подходяща за всички.

Диета "кафяв ориз"

Ежедневно за диетата са ви необходими:
2-3 порции  кафяв ориз (една порция се равнява на 60 грама сух ориз), зеленчуков бульон - без никакви ограничения, минерална вода и билков чай - без никакви ограничения, 100 грама свежи или сушени плодове, 300-400 г зеленчуци, 1 супена лъжица нерафинирано маслиново масло, натурален оцет. След събуждане да се пие 1 чаша минерална вода (в никакъв случай да не е газирана) или билков чай ​​- липа, лайка, подбел, хвощ, бреза, мента.


Рецепта за зеленчукова бульон:
 300 г нарязани на кубчета зеленчуци: моркови, праз, целина, малка глава лук, картофи, зеле и други зеленчуци по избор, 1 чаена лъжичка овесено брашно. Пасирайте. Изсипете върху зеленчуците 1 литър вода в подходящ съд, сложете на котлона да заври и след това оставете да къкри около 30 минути. Накрая добавете пресни подправки (магданоз, копър, розмарин, див лук, мащерка, босилек). Този бульон може да се съхранява в хладилника за 3-4 дни.
Преди употреба, може да бъде леко разреден с вода. За приготвянето му  се използват само висококачествени зеленчуци.

Едно от главните условия за пречистващата диета, е че между храненията трябва да се пие много вода - обикновена или минерална, зелен чай, билкови настойки, да се ядат пресни плодове или зеленчуци. Може да си приготвяте и прясно изцедени сокове от плодове или зеленчуци.

Продължителност на диетата: минимум 3 дни, максимум 9 дни.

Примерно меню за 7 дена:

Ден 1

Закуска: ябълка, порция кафяв ориз с малко настъргана лимонова кора и няколко капки лимонов сок.
Обяд: зеленчукова супа или ориз със зеленчуци, подправени с 1 чаена лъжичка зехтин, салата от маруля и стрък целина, зелен лук, подправени с оцет и зехтин.
Вечеря: зеленчуков булщон, кафяв ориз с моркови и тиквички.

Ден 2

Закуска: 1 портокал, порция кафяв ориз с малко настъргана портокалова кора и 1 чаена лъжичка заквасена сметана (по желание).
Обяд: зеленчукова супа.
Вечеря: зеленчуков бульон и порция кафяв ориз.

Ден 3

Закуска: круша поръсена с канела.
Обяд: зеленчукова супа, салата от краставици, порция кафяв ориз със 150 грама пресни гъби, почистени, нарязани на парчета и задушени в зехтин.
Вечеря: зеленчуков бульон, порция кафяв ориз с броколи, задушени.

Ден 4

Закуска: плодова салата, ориз с мляко и канела.
Обяд: зеленчукова супа, репички с листа от зелена салата, порция кафяв ориз с моркови, задушени.
Вечеря: зеленчуков бульон, порция кафяв ориз с магданоз и шепа слънчогледови семки.

Ден 5

Закуска: грозде или стафиди и 1 чаена лъжичка настъргани бадеми смесени с малко чист мед.
Обяд: зеленчукова супа, порция кафяв ориз с много зеленина и задушени зеленчуци с 1 супена лъжица зехтин.
Вечеря: зеленчуков бульон с 1 супена лъжица ориз, 2-3 ореха, зелена салата със зелен лук и нарязана на ситно целина или магданоз, спанак.

Ден 6

Закуска: 2 фурми, 4 ореха, 1-2 смокини, горски плодове и круши.
Обяд: зеленчукова супа, порция кафяв ориз подправен с мента и 1 супена лъжица зехтин и салата от сурови зеленчуци.
Вечеря: зеленчуков бульон, порция кафяв ориз с 1-2 ябълки, нарязани на тънки филийки, 1 супена лъжица заквасена нискокалорична сметана и 1/2 чаена лъжичка мед.

Ден 7

Закуска: ябълка и круша, нарязани на кубчета, подправени с няколко капки лимонов сок и 1 супена лъжица мед, половин кофичка кисело мляко.
Обяд: зеленчукова супа, зелена салата, порция кафяв ориз с домати и задушен на пара зелен фасул.
Вечеря: зеленчуков бульон, порция кафяв ориз с тиквички на пара, 1 чаена лъжичка зехтин, 5 маслини.

Между храненията може да консумирате пресни плодове и зеленчуци. Не забравяйте да пиете вода - 1,5 - 3 литра на ден и билков чай.

Няма коментари:

Публикуване на коментар